Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Fallen Tears

Publicerad 2015-08-30 19:07:00 i Generally,

För ett tag sen mådde jag riktigt dåligt och under den tiden skrev jag en text. La upp den för ett tag sen men tog sedan bort den.
 
Du ljög för mig.
Du sårade mig.
Du tog sönder mig.
Nu ligger du på sjukhus och jag står kvar med tårar för dig.
Med ångest och med skuldkänslor för dig.
Jag minns din värme, hur jag kände mig i din närhet
men det är över nu och även om jag intalat mig själv det flera gånger om, sitter du fortfarande kvar i mitt hjärta. Jag förstår inte att någon som behandlar en så iskallt kan få en att gråta så mycket.
Jag gav aldrig upp om dig, jag hade fortfarande hoppet om en förändring men du tog sönder mig och nu hatar jag dig ännu mer för jag har fortfarande känslor för dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela