Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

A path that I´m redy to follow..

Publicerad 2015-03-05 18:10:00 i Generally,

Idag tog jag en fika med min mamma. Jag har inte haft någon relation med henne på nästan tre år. Hon försvann ur mitt liv i samma stund som en bit försvann ur mig. Jag trodde jag kunde läka den saknade biten på egen hand men den förblev saknad. Kärleken förbyttes mot besvikelse och förbryt och hela jag fall ihop. Det tog två år för mig att resa mig upp och tre år för mig att sträcka på mig, men jag ångrar inget. Jag ser nu framåt och vad jag ser är inte längre något förbryt utan en lagad väg som jag är redo att följa.

 
 
 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela