Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Typical Me

Publicerad 2015-06-25 20:51:00 i Generally,

Idag låg jag kvar i sängen och började kolla på "Orange is the new black". Det är skönt att vakna av solskenet som skiner och värmer genom fönstret. En lungn morgon är en av dom mest avslappnande dagarna jag vet. Det är sommarlov, det betyder inget plugg, inget test, inget stress! Man kan ligga i sängen hela dagen och bara ta det lungt. Mina syskon är hos min mamma denna veckan så det var extra lugnt idag. Jag drack lite te o smoothe och gjorde lite toast sedan åkte jag till gymmet och sprang 8km plus lite styrketräning. Nu blir det grill och mys med paps.

Kommentarer

Postat av: Nora Bååth

Publicerad 2015-06-25 23:24:38

Det är så härligt :)

Postat av: Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Publicerad 2015-06-26 08:36:37

Älskar sådana dagar! Tyvärr har jag så himla mycket att göra just nu så att jag sällan får sådana dagar :( Måste dock säga ang Orange is the new black... Bara jag som tycker att det inte händer någonting i de nya avsnitten? :(

Postat av: Emma & Julia

Publicerad 2015-06-26 10:08:31

Orange is the new black är en så sjukt bra serie! Ha en fin fredag, kram<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela