Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

The Love Of My Life

Publicerad 2015-07-21 15:01:00 i Fashion, Generally,

Som ni redan vet älskar jag ju kläder och mode men även smycken. Jag kan inte gå en dag utan smycken. Min mamma är utbildad i allt från make up artist till hudperateft och eftersom hon jobbat på h&m nästan hela mitt liv så har jag alltid sedan liten tyckt att mode och kläder var ett stort intresse för mig. Mamma stressar ofta så det blir ofta jag som får lägga fram hennes kläder för dagen, och oaw vad snygg hon blir!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-21 15:29:57

Åhh!!!! Du verkar så cool, du tar jätte fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela