Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Our First Time

Publicerad 2015-07-19 22:41:00 i Generally,

Idag kom min kompis Marie hem till mig och hälsade på för första gången. Vi har inte direkt träffats förut utan sa bara hej vid en middag och "ZING" så klickade vi direkt och tog varandras nummer. Dagen spenderades hos mig, vi hade planerat massa saker men det slutade med att vi pratade bort tiden så hon var tvungen att hinna med den kommande bussen. Men vi var inte besvikna. Vi klickade verkligen jätte bra, vi skulle kunna prata vidare hela natten. När man hittar någon med medkänsla och förståelse, någon som kan relatera till vad man har gått igenom då kan man prata i evigheter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela