Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

On Our Way

Publicerad 2015-07-01 09:12:02 i Generally,

Nu sitter vi i bilen, påväg till Legoland. Jag lyssnar på musik och läser lite kändis skvaller medan pappa tjurar över vägen och medan syskonen sover. Nu när vi är i Danmark funkar inte vår surf på googlemaps så vi har lite svårt att hitta vägen. Det finns inga skyltar och när vi frågat tre personer om vägen har dom alla svarat helt olika vägar. Jag gick upp vid tre på morgonen och sedan åkte vi hemifrån runt sex, all den kamp från sängen för att komma i god tid tll Legoland. Men vi har redan kastat bort fem timmar av letande, vi får se vart vi hamnar (haha).
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2015-07-01 21:38:44

Vad kul med Legoland!

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Publicerad 2015-07-03 11:17:29

Åh så roligt med Legoland! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela