Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

My Favorite Trip

Publicerad 2015-07-23 14:50:00 i Generally,

När jag var mindre och mina föräldrar fortfarande var tillsammans reste vi jämt. Spanien, Kroatien, Barbados, Florida, London, listan fortsätter. Jag älskar verkligen att resa. Värme, sol och bad är något som passar mig utmärkt. Min favorit resa är Thailand. Jag skulle göra vad som helst för att få åka dit igen. Vi var där i två månader. jag gick i skolan på dagen och var med familjen där efter. Skolan var hur grym som helst. Gympan spenderades alltid på stranden och eftersom det inte fanns många dushar där så sprang man istället ut till havet och doppade sig. Rasterna spenderades givetvis också utomhus. Dom tog fram ett stort bord med nyhackad frukt som man fick plocka och äta hur mycket som helst. Lunchen var suverän. Kina och thai mat är en av mina favoriträtter så tänk min glädje när jag fick äta det i hela två månader. Efter skolan var det sol och bad och mer thai mat, det kunde inte bli bättre. Jag har tjatat på pappa i flera år nu och han verkar äntligen ha lyssnat och mamma verkar ha tröttnat på mitt tjat hon också haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela