Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Meet My Sister

Publicerad 2015-07-18 13:53:00 i Generally,

Så som ni vet består min familj av fyra barn om man räknar med mig. Vi alla har våra konstiga, knäppa och helt galna sidor så jag tänkte att det var dags för er att lära känna dom. Min lillasyster Bianca är 9 år gammal och är den yngsta i familjen. Till skillnad från mig är hon ingen sömntuta utan föredrar att gå upp runt klockan sex på morgonen! Hon Älskar att pyssla och göra saker för andra, men så fort hon ser någon annan som gör det bättre än hon tjurar hon ihop och tycker att hon är sämst i hela världen. Bianca är den mysigaste i familjen. Hon tröttnar aldrig på kramar och är mitt egna lilla glädjepiller när man mår dåligt. Hon har ett så sjukt stort hjärta och bär helst två par byxor då hon tror att hon kanske kommer tröttna på dom första under dagen..haha
 

Kommentarer

Postat av: hjjonsson.blogg.se

Publicerad 2015-07-18 19:45:15

Gud vad söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela