Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Be Proud Of The Beautiful YOU

Publicerad 2015-07-20 13:21:00 i Generally,

Jag vet hur du känner dig, hur du tror att ingen förstår. Jag fattar. Alla kollar men ingen ser. Alla hör men ingen lyssnar. Jag fattar. Man känner sig minst i hela världen, intalar sig själv att man inte är värd något. Jag levde i en värld just så. I en värld där alla kollade men ingen såg, där alla hörde men ingen lyssnade. Kanske lever jag där än men isåfall på en mycket högre våning. Sanningen är den att dom vi tror inte ser, dom vi tror inte lyssnar är oss själva. Vem bryr sig om det enda dom kollar på är ditt yttre, vem bryr sig om det enda dom hör på är det oviktiga. Det viktigaste är att DU ser och att DU lyssnar. Du är så vacker och är en så sjukt cool och fin människa, du måste bara sträcka på dig och gå upp till nästa våning för att se det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela