Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

A Typical Summer Day

Publicerad 2015-08-04 19:42:00 i Generally,

Som ni vet så älskar ju jag thaimat så idag bestämde jag och min vän Oscar för att köpa med oss lite thai mat ner till stranden. Vi hade verkligen tur med vädret, vad vi dock inte hade tur med var besticken. Jag hade tagit med allt förutom bestick. Vi fick därför tänka lite kreativt och det slutade med att vi åt med ett par muggar och våra egna händer. Dagen spenderades på Vätterstranden. Vi solade, åt som vargar och spelade gris med en geisha förpackning som sedan smälte i solen och sedan exploderade över hela mig..men men, vi hade super kul!
 
 

Kommentarer

Postat av: Nova

Publicerad 2015-08-07 09:09:41

Är ni tillsammans??!

Postat av: Felicia

Publicerad 2015-08-07 09:10:32

Hon sa ju att det bara var en vän..lol!

Postat av: Martin

Publicerad 2015-08-07 09:11:13

Thaimat är gottt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela