Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

A Boat Trip Through The City

Publicerad 2015-08-03 15:41:00 i Generally,

Idag åkte jag och familjen på en båt tur genom Jönköping. Man fick lära sig den gamla historian bakom jönköping och vad som planeras göra i framtiden. Det var jätte mysigt. Mysik och kärlek ute på vattnet, kan det bli bättre? Efter den mysiga samt blåsiga åkturen åkte vi hem och grillade med grannarna. Dagen avslutades med familjemys framför tv:n.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2015-08-07 09:13:12

Åhh vad fint! Härlig stad

Postat av: Fanny

Publicerad 2015-08-07 09:15:42

Kan inte du komma till Stocholm så jag kan få träffa dig o typ få aoutograph och sånt😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela