Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Connect Church

Publicerad 2014-10-12 18:36:00 i Generally,

Idag åkte jag upp till Connect church i Göteborg tillsammans med min fina Madde. 
Jag hade inte varit där på ett tag så det var hur mysigt som helst att träffa alla igen. Alla sprider så mycket värme och kärlek till varandra att man till och med får ont i käkarna av all glädje. Är så tacksam över att alla dessa underbara människor nu är en del av mitt liv.
Vi har dansat,sjungit och fått höra grym predikan men när tiden sprang iväg var det dags att säga adjö.
Önskar nästan att den där sista kramen blev ihopklistrad, på så sätt kunde man uppleva den fina gemenskapen varje dag.
Kommer sakna er alla sjukt mycket och hoppas vi ses snart igen!
 
Andreas Wijk.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2014-10-20 12:36:38

kul! :)

Postat av: MALIN

Publicerad 2014-10-20 17:05:44

Vad roligt det ser ut :)

Postat av: saga

Publicerad 2014-10-21 21:40:39

Åh så roligt, önskar jag också hade kunnat vara där! :P

Postat av: Amanda-fotoblogg

Publicerad 2014-11-09 20:51:27

Vilken fin och härlig blogg du har! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela