Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Todays Morning

Publicerad 2014-07-25 16:10:00 i Generally,

Idag gick jag upp chockerande tidigt. Vanligtvis brukar mina mornar vara väldigt trötta. Jag sover tills jag tappar lusten, o när jag tappat lusten tar jag istället upp datorn eller mobilen och kollar in allt möjligt där. Och precis som det nästan alltid varit äter jag aldrig frukost.
Men idag gick jag upp ovanligt tidigt. Jag värmde lite grönt te och rostade en macka som jag la skivad avokado på med lite örtsalt. 
Det kändes så ovant, men jag fick en underbar härlig känsla som höll om mig under hela dagen.
Efter frukosten åkte jag till gymmet. Det var skönt o träna tidigt. Vädret var fantastiskt, det kändes som timmarna saktades ner och
det var knappast någon som tränade, så min "crazy dance" i duschen hoppas jag ingen såg. 
Efter gymmet tog jag bussen hem och gjorde min nyttiga Smothie.
Nu är det städa time och sen blir det lite afterwork med paps.
Ha det bra ☼
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela