Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Monday kl 10:20

Publicerad 2014-12-08 10:40:00 i Generally,

Tik,tak,tik,tak.
" Idag ska vi skriva en dödsruna om en person som inte ens har dött ", läraren höjer rösten.
" Detta kommer betygsättas och..." blablabla... 
Jag hatar inte måndagar, faktiskt så börjar jag digga dom. Måndagar är den ända dagen på veckan då vi börjar 8:50 och slutar 14:50. Men idag är jag helt slut. Kankse beror det på det sena avsnittet av "America's next top model" jag såg igår eller den sena kampen att få barnen till sängs ( var barnvakt ). 
Tik,tak,tik,tak.
åhh..jag orkar inte. Jag vill men det känns som om jag släppar med mig en lastbil som ständigt försöker dra mig ner till den kalla marken.
Tik,tak,tik,tak.
Det är hela fyra dagar kvar till helg. Alltså 86 timmar , 1420 minuter och 85200 sekunder.
VARFÖR?!

Kommentarer

Postat av: maja söderberg

Publicerad 2015-01-04 18:50:57

va jobbigt, har du redan börjat skolan?

Postat av: Frida

Publicerad 2015-01-04 22:55:38

Åh har du redan börjat skolan? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela