Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Opened Eyes

Publicerad 2015-09-23 20:33:00 i Generally,

Efter en massa missade lektioner och timmar i väntan har mamma äntligen vaknat. Jag spenderade natten med henne på sjukhuset. Operationen gick bra. Jag är så glad att hon är okej. Det är så många som lämnat mig och gått bort från denna värld att om jag skulle lägga till mamma på den listan hade jag inte haft ork till något. Inte gå, plugga eller andas. Hon har en lång väg kvar att gå, tillräkligt lång för att jag ska kunna spendera tid och lära känna den personen hon utvecklats till under alla dom tre åren vi var ifrån varann.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela