Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Nope, Just Me

Publicerad 2015-09-02 19:34:11 i Generally,

Idag skulle jag ta bussen till skolan då jag gick av första bussen för att byta till en annan. Jag kollade tavlan och såg att den inte skulle komma förän om fem minuter, så jag satte mig ner på bänken. Med hörlurarna i öronen ser jag bussen stanna framför mig, jag hoppar på och åker vidare tills den svänger vid en rondell jag inte bruka åka förbi. Jag kollar på bussens nummer och inser att jag sitter på fel buss. Helt plötsligt är jag på A6 Center och har bara några minuter på mig att komma till skolan, som tur va var mamma i närheten för att komma till min räddning. Och om detta är vanligt? Neej det är bara jag..haha
 
 

Kommentarer

Postat av: Nattafatta

Publicerad 2015-09-02 19:35:21

Typiskt dig haha

Postat av: Katia

Publicerad 2015-09-02 19:36:08

Känner du Smilla? "NattaFatta"

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-02 21:34:44

Dina bilder asså. love love loev

Postat av: Falkom

Publicerad 2015-10-10 10:06:01

Haha har gjort samma sak..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela