Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Friends for Life

Publicerad 2015-09-30 20:01:00 i Generally,

Idag tog jag en fika med min underbara Elin på inget mindre än espresso house. Vi hade verkligen det jätte mysigt. Det var skönt att prata lite med någon som gått igenom det man har själv. Att vara omringad av folk som bryr sig om en och verkligen visar det är folk man ska hålla kvar för livet. Det är så många som jag mött på min väg som istället valt en annan snabbare stig för den väg man går på själv var för brant och läskig för dom. Att ha folk som valt att stå kvar med mig på min långa väg är folk jag aldrig kommer att glömma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela