Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Eksjö Stadsfest

Publicerad 2014-08-31 01:24:00 i Generally,

 
 Dessa två glädjefulla, roliga dagar har jag spenderat med massa galna människor i Eksjö. Vi var såklart på Eksjö stadsfest och såg massa artister sjunga. Vi har skrattat och skrikit så tårar flugit ut men haft så otroligt mycket kul. Våra leenden satt påklistrat under dom två hela dagarna.
Vi har dansat, blivit fotograferade (för en reklam och för nåns blogg) men framför allt haft as kul. Natalie och Amanda ville såklart gå på the fooo så vi tog en sväng dit. P.s the fooo gänget stirrade på mig hela tiden.
Efter det blev det skumbad och disco och till sist massa karuseller.
 
 
 Marcoolio.
 
The Fooo.
 
 
 
 
 
               
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Natalie . Jennifer . Molly . Emma
 
 
Natalie . Emma
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela