Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Meet My brother

Publicerad 2015-07-20 10:50:00 i Generally,

Förra "Meet My.." inlägget var om min lillasyster Bianca så därför går vi nu vidare till Leo, min 10 åriga lillebror.
Leo har en hög med olika sidor. En vanlig sida han har är hans envisa sida. Enligt honom har han alltid och då menar jag alltid rätt. Två andra vanliga sidor är hans tjejiga och tuffa sida. Det är ofta jag och min lillasyster har våra tjejkvällar och kollar på filmer som "Mean Girls" eller "Bring It On", filmer som Leo gillar att kolla på också. Hans tjejiga sida kommer bara fram när han är med familjen. Han blir mer kramgo och sänker sin röst sådär mjukt nästan som en tre åring. Men den motsatta sidan, den tuffa sidan dyker alltid fram när han är med sina killkompisar. då ska han jämt spela sådär tuff och cool. Han höjer sin röst-ton som om han vore i min pappas ålder och går som om han hade stenar i byxorna. Leo älskar att spela fotboll och vill alltid ha det nyaste. Till skillnad från andra killar är han en riktig kramgo snäll kille som aldrig får nog av kärlek.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela