Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

House of wax

Publicerad 2015-01-22 23:24:00 i Generally,

Det började i skolan då jag och en klasskompis pratade om skräckfilmer. Hon berättade om en film som hette "House of wax". Jag brukar inte kolla på skräckfilmer men ibland blir man så nyfiken. Så när jag kom hem satt jag på den.
1. Jag var själv hemma vilket var både positivt och negativt. Det positiva var att då kunde ju såklart ingen höra mina "AAA!" eller "OAAhO GÅ INTE IN!". Det negativa var att det bara blev läskigare. 
2. Eftersom det är vinter och natten kliver fram mycket snabbare än vanligt så var ju det positivt och negativt det med. Det negativa var ju såklart att man hela tiden kollade bakom sig och vände blicken mot fönstret. Det positiva var att man hela tiden spände magen vilket led till en magtränning under hela filmen.
Filmen var okej, men för er som inte tycker om skin som dras bort från huden eller fingrar som skärs av från en enögd man är detta nog ingen film för er.
Godnatt alla och kommentera gärna sovtips!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela