Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Twelve things you didn´t know about me

Publicerad 2015-07-25 11:32:00 i Generally,

Hej tack för alla era frågor, här kommer lite svar!
 
1. Hur spenderar du dina dagar?
Oftast framför datorn och bloggar och kollar på serier. Annars på gymmet och tränar eller tillsammans med familj och vänner.
 
2. Singel?
Japp, jag är singel och sökande.
 
3. Favorit chillkläder?
Oj svårt att välja, har en hel låda full med myskläder. Men det jag har på mig oftast när det kommer till chillkläder är nog mjukisbyxor med en oversized tröja.
 
4. En sak du inte kan leva utan?
Jag hade ju självklart valt min familj men eftersom det inte är en sak så väljer jag mina nycklar för utan den hade jag inte kunnat komma ut och in.
 
5. Om du bara fick behålla en elektroniksak vilken skulle du behålla?
Min Imac eftersom utan den hade jag inte kunnat ta imot era frågor till detta inlägg eller skapa och redigera bloggen överhuvudtaget.
 
6. Favoritsnack?
Jag äter ju inte godis och sånt så mitt favoritsnack är antingen frysta frukter eller ungslagad sparris med lite citron och flingsalt, supergott!
 
7. Hur ska din drömkille vara?
Min drömkille ska vara social,kramgo och älska mig för den jag är, han ska helst ha liknande intressen och vara rolig att hänga med.
 
8. Vilka länder har du rest till?
Länderna är följande: Barbados,kroatien,Spanien,USA, England, Thailand, Finnland
 
9. Vilket land vill du tillbaka till?
Thailand, älskar allt med det landet.
 
10. Vad vill du bli när du blir äldre?
Skådespelerska, älskar att spela teater, sjunga och dansa.
 
11. Favoritsak i ditt rum?
Min spegelvägg där jag har min egna danslokal.
 
12. Favorit artist eller låt?
Har tyvärr ingen favorit artist men har fastnat för låten "Where are you Ü now" av skrillex och diplo tillsammans med Justin.B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela