Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Smiling So Much That It Hurts

Publicerad 2015-07-16 23:15:00 i Generally,

Efter flera dagars nedräkning blev min mamma äntligen ledig från jobbet. Vi har planerat länge om att spendera en dag bara hon och jag så nu när dagen kom kunde vi inte sluta le. Vi började med att åka upp till axamo och ta en springtur på 9,4 km sen åkte vi hem och åt frukost. Solen sken hela dagen så vi hade verkligen tur med vädret. Vi satt ute en stund och åt lite frukt och bär samtidigt som v lät fötterna ligga i fotbad. Men dagen slutade inte där. Efter det gick vi upp till mammas behandlings-salong och vaxade oss och gjorde ansiktsbehandling.
Dagen avslutades i soffan med dom två filmerna "Spy" och "The Longest Ride". 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela