Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Me And Dresses Are Just Not A Good Combination

Publicerad 2015-07-22 13:42:00 i Generally,

Jag tycker klänningar är så sjukt fina men varje gång jag köper några eller ser några vet jag att jag aldrig kommer att använda dom. Jag och klänningar är helt enkelt ingen bra kombination. En anledning är så klart att jag sällan får ett tillfälle till att ha på mig dom, men den största anledningen är att jag inte passar i dom. Jag och kläningar bara funkar inte. Byxdress funkar mer än okej men när det kommer till kläningar påsatta på mig känner jag mig som en stel pinne. Någon som känner igen sig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela