Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

" Your hate is usally just love "

Publicerad 2015-01-21 09:35:00 i Generally,

Det är ofta jag hör att folk klagar på sina små syskon och slänger ut meningar som " Han är så jobbig ", " Hon är så irriterande, du kan få henne! ". Asså kolla, jag bråkar lika mycket med mina syskon som ni gör med era. Skillnaden är att jag släpper det och försöker njuta av dom där få sekunderna vi inte bråkar. Jag älskar mina syskon även om vissa tar dåliga beslut och argumenterar om småsaker, men det gör ju jag också. Ni bråkar pågrund av era likheter. Så därför avslutar jag nu med att säga. Njut. Njut av den tid ni har med era syskon. Hitta på något mysigt till helgen. För det är det värt. Det där lilla ögonblicket som spenderas med era små känns nästan helt magiskt.
Jag lovar!
 
 Bianca . Leo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela