Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

New Year's Eve

Publicerad 2015-01-01 20:32:00 i Generally,

Hej allihop hoppas ni haft ett fantastiskt nyårsfirande. Min pappa jobbade på nyår så jag bjöd hem min fina Madde till ett nyårsfirande. Jag lagade lax och klyftpotatis med lite dillsås tillsamans med aa behöver jag ens säga det? LJUS! Åhh.. vad vi hade det mysigt, vi drack cider,lyssnade på musik, gjorde lite dans koreografier och bara pratade. Sen sprang vi såklart ut och skålade till fyrverkerierna och flamsade runt på snapchat.
 
Tiden har verkligen sprungit iväg. I år tar några av mina kompisar studenten. Folk flyttar och börjar sina liv. Vissa har redan börjat. Antar att det bara är jag kvar nu.
Det är 2015! Helt galet, det är ju nu man skriver ner sina nyårslöften och senare under året råkar bryta det. Eller är det kanske bara jag?
Ha det så gott allihop och kommentera gärna era nyårslöften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela