Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

Lunch With My Homie

Publicerad 2015-08-18 17:39:00 i Generally,

Idag tog man en lunch med min vän Brenda. Det varskönt att komma ut lite efter en lång dag i skolan. Klassen och jag var tvungna att gå i skogen för att hitta och ta kort på massa saker, inte det roligaste om ni frågar mig. Efter det blev det tävling och eftersom jag är en kvinna skyllde jag bara på min mensvärk så slapp jag vara med. Ganska stor fördel vi tjejer har eller hur? Iallafall, efter skolan hämtade Brenda upp mig så körde vi ner till en av mina favorit resturanger, Rosegarden. Dom serverar allt från asian till thai och eftersom jag är galen i china mat är det stället himlen i mina ögon. Vädret sken hela dagen och även om skoldagen var lite långtråkig har jag skrattat och haft skitkul ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela