Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

`` if I stay ´´

Publicerad 2014-11-08 22:33:00 i Generally,

Det är lördag, ingen skola, inga läxor bara den fantastiska helgen som tar över. Idag var jag med Madde. Hon hade öppet hus på sitt gymnasium så jag fick gå på hennes föreställningar och se henne skaka loss på scenen. Därefter gick jag till gymmet och sprang till klockan var 16.40 då jag tog bussen upp till A6 och mötte en person som jag hade ett långt samtal med som inte riktigt slutade så bra, därför åkte jag istället till Ica och köpte Mars glasspaket och lite ananas burkar som jag åt tillsamans med filmen `` If I Stay ´´ , och herre gud vad jag grät. Det var längesen jag såg en film som fick mig att gråta och känna så djupa känslor för. Filmen var riktigt riktigt bra även om jag såg ut som en zebra efteråt men det stoppade mig inte från att se den tre gånger till då jag istället såg ut som ett russin.
Skådespelarna passade jätte bra och musiken var grym. Ni bara måste se den!

Kommentarer

Postat av: Thea

Publicerad 2014-11-09 20:21:02

Den filmen verkar så bra!
Kolla gärna in min blogg med bilder på allt från kakor och åsnor till höstlöv! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela