Livet.Som.Smilla

Hej alla Människor! Detta är min blogg om mig o mitt liv Följ med mig!

A sunny day at the Beach

Publicerad 2014-07-21 20:43:00 i Generally,

 
Igår åkte jag och två av mina tjejor ut i hettan till vätterstranden. Sara, Louice o jag.
Jag mötte först upp Louice vid mini ica och så valde vi ut lite snacks
sedan gick vi ner till stan och hämtade upp Sara. Både jag och Louice kände oss lite småhungriga
så vi stannade o köpte en god kycklingsallad och nåt o dricka på vägen. Vädret var fantastiskt,
solen värmde, vattnet glänste och ljudet av skratt från oss alla gav inte bara ett leende på oss tre men även killen i dom röda byxorna som började flörta med Sara. 
Louice och jag tog fötterna i sanden och bara njöt av stunden medan vi gick ner för att känna på vattnet. 
Dagen avslutades med det bästa till sist...GLASS ♡♡
Sara åkte hem med sin pojkvän så Louice och jag gick ner till Honey Comb.
Byggnaden av mmmm.... För det var vad det mesta av vår konversation sa : mmm...
Smaken av färsk söt frukt blandat med en kall mjukmmm
Ett bra avslut på dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela